Saturday, June 19, 2010

Every man dies. Not every man really lives.

En jaksa kirjottaa mitään niin laitan vaan musiikkia. Paljon. No okei, ehkä löydän kaks, mutta paljon kumminkin.


Tätä olin kattomassa joskus Seinäjoella, ja sillon ehkä ekan kerran rakastuin irkkumusiikkiin ja -tanssiin. Btw, se on tanssiesityksestä The Lord of the Dance, eli irkkutanssia, ei tarvii katsoa jos ei jaksa innostua näistä niin kun minä :D Ja kyllä, tuo mies tuossa puolivälissä on vähän läppä.


Tässä pelkkä musiikki, mutta sama tanssijuttu.


Ja siinä Lord of the Ringsin musiikkia panhuilulla, tämmöstä irkkumusiikkityylistä, tosin ei tämä biisi mutta tuo huilu.


Joku ihme löytö, aika sairaan hyvä soittaja tuo mies!

Sitten yhen leffan soundtrackistä - mistä tuli mun suosikki, eli 'Braveheart' - muutama biisi ( tulee vähän mieleen ehkä LoTR tästä scoresta ):






Ja sitten niille jotka mua ei vielä ymmärrä, jotain erilaista:

Améliesta joku tämmönen ihana dingdingbiisi


Leijonakuningas 2


Tässä on yks mun lempibiiseistä Disneyleffoissa, ja tää löyty tuolta, ihan sairaan hyvä!

Ja sitten tää iskän suosikki, ja tää video on ihan loistava! Ja tykkään tuosta miehestä joka tuossa kokoajan pomppii edustalla. ^^ :D

Tässä tämä, toivottavasti ees joku biisi oli hyvä :D Ite tykkään kaikista näistä, eli tässä vähän minusta ja kummallisesta musiikkimaustani.

Kauniita unia! <3 nanna

No comments:

Post a Comment

You can make my day just leaving a comment! Just one. One. Takes about 3 minutes of Your time. Please? :)