Monday, November 08, 2010

HOWZAT? (tai jotain)

Okei, mun viikonloppu kiteytyy varmaan kahteen sanaan: Krikettileiri ja maajoukkuevalmennuskarsinnat. Eli siis koko weekend meni siinä että lätkittiin palloja mailalla koko viikonloppu, ja siinä samalla oli sitten maajoukkuevalmennusjoukkuekarsinnat. Eli suomeks: Krikettiliitto kerää suomeen nuorten maajoukkuetta ja sitten nyt karsittiin niitä jotka pääsee valmennukseen. Ja trrrrrrrrrrrr mut valittiin. Mikä tarkottaa sitä että mun pitää olla enskarsinnoissa vielä parempi jos haluan pysyä siinä joukkueessa. Ja kun mun viikkoaikataulu näyttää tältä.....:
Ma: Klarinetti (45min), Tanssi(1h)
Ti: Telinevoim.ohjaus(1h), Sirkus (1,5h)
Ke: Sirkus (1,5h), Teoria (1h), Kriketti (1h)
To: Tanssi (1h)
Piano (45min)
La: Kriketti (1,5h)
... On aika itsestäänselvää että nuo läksyjen kanssa on vaan ihan liikaa. Ja en tiedä yhtään mitä niistä tiputtaisin. Oon miettiny että en suorita tolppia joten teoria tippuis, ja melkein haluaisin koko klarinetin pois. Ja tv-ohjauksen. Mutta niin en tosiaan tiiä. Olis kyllä tosi hienoa päästä siihen maajoukkueeseen ja pelata siinä, 2012 olis joukkue kasassa ja pelejä ulkomaillakin, ja sinne haluaisin yrittää. Mutta näkee nyt miten tää menee.

Muuta, joka paikka jumissa, maha kipeä, ja vasen hartia niin kipeä että päätä särkee. Muuten ihan jees, haluan Ausseihin ja oon ihan selvästi epätoivonen miesten suhteen. Mutta joo, tähän mun uus rakkaus jota en tosin soita, kun soitan toista rakkauttani mutta kumminkin.





<3 nanna

No comments:

Post a Comment

You can make my day just leaving a comment! Just one. One. Takes about 3 minutes of Your time. Please? :)