Monday, May 10, 2010

LAAMA

Hihhii tuli tällanen pakko postata-fiilis :D

Olin sitten sirkuksessa. Tietysti ihan vaan siks että mikon piti saada kaveri, enhän mä nyt mihinkään sirkukseen!!... :D Noei, saatiin jonkun ihmehuijauksen avulla kaks lippua hintaan 18,50. Kun toinen oli ilmaislippu ja sitten mun ihanan kierä pikkuveli sai siihen toiseen jonkun s-etukortti alennuksen. :D Ja tietysti lähin ihan vaan hattaran vuoks. Siis mikään ei oo niin ihanaa kun kunnon hattara. Just sellanen mitä syödään sirkuksessa puutikusta. Ei mitään muovipurkkeja vaan kunnon hattara. Kuten tässä:



Sitten musta tuntuu että joko mä kasvan ohi sirkuksesta tai sitten se huononee vuos vuodelta. Mutta siellä oli joku ihan ihme pelle, en tajunnu siitä yhtään mitään. Ja sitten joku toinen jolle nauroin siellä ihan tosissani. :D Ja joku mister kummajainen from Las Vegas. Ja sillä oli justiin sellasta mun huumoria: "Nyt heittelen veitsiä." "Nyt heittelen veitsiä toisin päin." Sitten se kääntyy ja viskoo niitä selkä yleisöön. Hekotin siellä ihan koko ajan kun kaikki muut ympärillä on sillai "no joo... hmm... pitäskö taputtaa..." :D Ja tämä kyseinen mies heitteli aina jotain sitä kimalletta ilmaan ja sano jotain "Wauwau" Ja minä nauran :D

No sitten rakastuin niihin laamoihin. Ei oikeasti pöhkömmän näköstä elukkaa voi keksiä!? Tsek it:





:DD Että tällasta. Mutta kuka keksii oikeasti ruveta kouluttamaan jotain laamaa? Eijummarra. Ehei. :D

Sitten tietysti oli se rengastrapetsi, jossa joku ylinotkea voimamimmi heilu ja keikku ja pyöri. Ja sitten lentävä trapetsi, mitä sanon kyllä yliarvostetuks taiteenlajiks. On se ihan hieno kun sitä osaa, ja olin ihan fiiliksissä, mutta tuo on niin lyhyt tuo aika, että ei ne oikein mitään siinä ehtiny tehä. Tosin tätä ei mitään-fiilistä edesauttaa Youtube mistä näkee kaiken maailman parhaan, joten eihän nykyään mikään enää hetkauta. Harmi sinänsä.

JA ne kolme miestä joista yks oli joku 2m, ja toiset hirveän lyhyitä. Ja ne teki jotain akrobatiaa. Ja ne oli niin hyviä. Nauroin ja taputin ja vislailin siellä kun kaikki muut taas kerran istuu penkissä sillai juu... :D

Tuli taas hirveä hinku mennä tekemään ilma-akroa ja taas tämä tunne "tuo on mun juttu" tuli, ja sirkusta haluaisin sinänsä tehä, mutta saa nähä mitä kolmen vuoden aikana elämä tuo tullessaan. En jaksa postata tästä enempää, kuten ne harvat lukijat ei varmaan jaksa lukeakkaan :D Joten Hyvää Yötä!

♥ nanna

No comments:

Post a Comment

You can make my day just leaving a comment! Just one. One. Takes about 3 minutes of Your time. Please? :)